27 Ağustos 2013 Salı

Rakamlar Hakkında Herşey

Herkese selamlar :) Seminer döneminde sınıf düzenleme işlerimle uğraşacağımdan dolayı etkinlik hazırlıklarını bir nebze olsun azaltmaya çalışıyorum. Bu aralar sayılarla ilgili hazırlıklara devam ediyorum. Sayılarla ilgili çeşitli keyifli etkinliğin bir arada olduğu bir set oluşturdum. Seti hem sınıf içi etkinlik olarak kullanabiliriz hem de dilersek pekiştirme amaçlı ev ödevi olarak verebiliriz. 
Setteki çalışma kağıtları iki bölümden oluşuyor. İlk kısımda sayıyı okuma, yazma, çetele çizimleri ve şekillerle gösterme gibi becerilere yönelik etkinlikler var. 



        


İkinci kısım da sayıların diğer sayılarla ilişkisini kavratmak amaçlı toplama etkinliklerinden oluşuyor. Bunları yaparken abaküs, sayı çubuğu gibi materyaller kullanılabilir. 

Çalışma kağıtlarını bir set halinde buradan indirebilirsiniz. 


2 yorum:

  1. iyi bir çalışma matematik konusunda içim sizin sayenizde rahat... Bu arada öğretmenim şahsen sınıf düzenlemenizi ve sınıfınızı çok merak ediyorum paylaşırsanız çok sevinirim eminim çoğu kişide merak ediyordur...

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenim henüz bırakın sınıf düzenini bir sınıfım bile yok :) Bir aktif öğrenme sınıfı oluşturmaya çalışıyorum. Bu hafta içinde düzenleyeceğim inşallah. Tamamladığımda elbette paylaşacağım.

    YanıtlaSil