3 Eylül 2013 Salı

Onluk Kartlarla Eşleme

Evet, tatil resmi olarak sona erdi ve miniklerimizin gelmesine çok az kaldı. Elbette benim hazırlıklarım da son hız devam ediyor. 
Bugün, yine sayıların öğretimi ve toplama işlemlerinde sıklıkla kullanabileceğimiz onluk kartlarla ilgili bir çalışma hazırladım. 
Önce sınıfta sürekli bulunacak, ya da çocuklarla boyanarak dosyalarına konabilecek bir setimiz var.



Bu kartları sayıların onluk kart üzerinde gösterillişinin öğretiminde kullanacağım. Bu konuyu iyice kavratmak istiyorum ki ilerleyen konularda onluk kartlarla yapılacak çalışmalarımız kolaylaşsın. 

İkinci bölüm bir eşleme oyunu. 


Bildiğimiz eşleme oyununu sayılar ve onluk kart gösterimi ile oynuyoruz. Bu kartları çıktı alıp jelatin ya da koli bandıyla sağlamlaştırdıktan sonra her an çocuklarımın eli altında olacak şekilde sınıfa koymayı düşünüyorum. Hem sınıfça oynarız hem teneffüslerde kendi kendilerine oynayarak vakit geçirebilirler. Kartları özellikle biraz büyükçe hazırladım ki minik parmaklar rahatça ortalığa yayıp oynasın ;) 

Kartlar ve oyundan oluşan seti buraya tıklayarak indirebilirsiniz. 



6 yorum:

  1. Şebnem Hocam yine müthişsiniz, oğlumun da inşallah sizin gibi yüreği meslek aşkıyla dolu bir öğretmeni olur.

    YanıtlaSil
  2. Güzel sözleriniz için teşekkürler öğretmenim :) Duanız hepimizin çocukları için gerçek olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Şebnem Hocam okulda yardımcı kaynak kullanıyor musunuz bende bu sene 1. sınıfım paylaşımlarınızı merakla bekliyorum başarılar...

    YanıtlaSil
  4. Yardımcı kitap kullanmıyorum öğretmenim. Velilerim bırakın ek kaynağı çocukların temel ihtiyaçlarını bile karşılayamıyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem öğretmenim etkinlikleriniz ne kadar güzel. Ayrıca bize de fikir veriyor. Çok teşekkürler, ellerinize sağlık...

      Sil
    2. Fikir verebiliyorsam ne mutlu bana. Güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil